vineri, 13 martie 2009

Lumea e a ta!





Lumea nu mai are timp sa se asculte, toti sunt grabiti. Opreste-te putin din acest haos. Fii calm si asculta, apoi vei fi ascultat. gandeste-te ce ai de spus. Eu am sa te rog sa-mi spui totusi ceva. Aici as vrea ca voi ...cititorii :-@ .sa-mi scrieti cu ale voastre dragi cuvinte, cum v-ati dori lumea. cum o vedeti acum si ce schimbari ati face, Sau : daca sunteti extrem de visatori; cum ati vrea sa fie lumea voastra.Pentru ca oricum fiecare "are lumea lui in cap" . A ta cum este? povesteste-ne si ai sa vezi cat de multe avem in comun, desi credem ca suntem diferiti. Aceasta tema te rog s-o scrii cand ai chef, nu la comanda, cu totii stim prea bine ca exista momente "de inspiratie' in care ne exprimam toate offurile. Asteapta pana simti acel momentsi apoi te rog sa ne dezvalui povestile imaginatiei tale:)



-Lumea e intr-o continua miscare: progreseaza, regreseaza, se schimba. Si oamenii la fel ca ea : sunt tristi, fericiti, mohorati, senini… oricum, cei mai multi sunt pe treaba lor: individualisti, interesati, reci… Totul pe care l-am format prin simpla conjunctura de a ne naste pe aceeasi planeta nu este deloc unul unitar si cu toate acestea formam o societate "moderna" plina de ocazii si distractii, un fel de utopie mondiala… pentru ca nimeni nu mai apreciaza lucrurile la adevarata valoare. Tocmai din aceste motive nu as schimba nimic la lumea in care traim. Pentru ca si eu sunt unul din oamenii descrisi mai sus si pot sa privesc lumea asa cum vreau… sa stiu ca desi ploua, soarele e pe cer, doar ca nu se vede de nori… Nu poti sa le ceri bunatate celor rai si sinceritate celor ipocriti, nu poti sa schimbi oamenii din jur, dar poti sa ii privesti asa cum vrei tu si in mintea ta sa iti faci utopia care te face fericit. -miruna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu